தலைப்பு மேலோட்டம்
1.නාට්ය හා රංග කලාව අනෙකුත් කලාවන් සමඟ සංසන්දනය කිරීම
1.1 නාට්ය හා රංග කලාව හා බැඳි පාරිභාෂික යෙදුම්
1.2 නාට්ය කලාව වෙනත් කලාවන් සමඟ සැසඳීම
2.නාට්ය හා රංග කලාව විෂය පිළිබඳ න්යායාත්මක පදනම
2.1 ලෝකයේ විවිධ නාට්ය රීති
3.නාට්ය හා රංග කලාවේ මූලික න්යායන්
3.1 ආනුෂංගික කලාවන්හි උපයෝගීතාවය හඳුනා ගැනීම
4.නාට්ය හා රංග කලාව විෂය හා බැඳි දේශීය හා විදේශීය සංස්කෘතික හා සමාජීය පසුබිම
4.1 මනමේ නාට්යයේ සිට 21 වන සියවස තෙක් දේශී්ය නාට්ය කලාවේ ප්රවණතාවන්
4.2 ශ්රී ලංකාවේ දෙමළ නාට්ය කලාවේ පසුබිම හා විකාශය
4.3 ශ්රී ලංකාවේ නාට්ය කලාවේ පසුබිම හා විකාශය
4.4 ශ්රී ලංකාවේ නාට්ය හා රංග කලාවේ ප්රගතිය සඳහා ඉවහල් වූ විදේශීය නාට්ය
4.5 පෙරදිග හා අපරදිග නාට්ය කලාව
4.5.1. ග්රීක නාට්ය පිළිබඳ විමසයි.
- 4.6 සංස්කෘත නාට්ය
4.7 මධ්යකාලීන යුරෝපීය නාට්ය
4.8 එලිසබෙතීන නාට්ය
4.9 ජපානයේ නාට්ය සම්ප්රදායයන්
4.10 19 වන ශත වර්ෂයේ යුරෝපයේ කැපී පෙනෙන නාට්යකරුවෝ
4.11 20 වන ශත වර්ෂයේ නාට්ය ප්රවණතා හා අත්හදා බැලීම්
5.නාට්ය හා රංග කලාව සම්බන්ධ විවිධ නිර්මාණ රසාසාවාදය හා විවරණය කිරීම
5.1 විලියම් ශේක්ස්පියර්ගේ ජුලියස් සීසර් නාට්ය පෙළ
5.1.2.විලියම් ශේක්ස්පියර්ගේ ඔතෙලෝ නාට්ය පෙළ
5.1.3.රූකඩ ගෙදර නාට්ය පෙළ
5.1.4.සුබ සහ යස නාට්යය
5.2.1. විලියම් ශේක්ස්පියර්ගේ ජුලියස් සීසර් නාට්ය පෙළ රංගයක් බවට පත් කර ඇති ආකාරය
5.2.2.ඔතෙලෝ නාට්ය පෙළ රංගයක් බවට පත් කර ඇති ආකාරය
5.2.3.රූකඩ ගෙදර නාට්ය පෙළ රංගයක් බවට පත් කර ඇති ආකාරය
5.2.4. සුබ සහ යස නාට්ය පෙළ රංගයක් බවට පත් කර ඇති ආකාරය
5.3.1.ජුලියස් සීසර් නාට්යය පරිශීලනය
ඔතෙලෝ නාට්ය පරිශීලනය
5.3.3.රූකඩ ගෙදර නාට්ය පෙළ පරිවර්තනය
5.3.4.සුබ සහ යස නාට්ය පරිශීලනය
6.නාට්ය හා රංග කලාව විෂයට අදාළ සිද්ධාන්ත
6.1 කෙටි නාට්යයක් හෝ ළමා නාට්යයක් සඳහා පෙළක් රචනා කිරීම
6.1.3.ළමා නාට්යයක් යන්න අර්ථ නිරූපණය කිරීම
ළමා නාට්යයක් සඳහා පෙළක් රචනා කරයි.
6.2.1.පෙළක් රචනා කිරීමේදී මතු වන ගැටළු
ළමා නාට්ය පෙළ රචනයේදී මතු වන ගැටළු
7.නාට්ය හා රංග කලාව විෂයට අනුබද්ධ ආනුෂංගික කලාවන්
7.1 වෘත්තීය ක්ෂේත්ර කරා යොමු වීමට අවශ්ය ප්රාගුණ්යය ලබා ගැනීම