Font size
A-
A
A+
Site color
R
A
A
A
Side panel
Courses
All courses
Course search
Links
Sabaragamuwa Province
Semis
English (en)
தமிழ் (ta_lk)
සිංහල (si)
ඔබ දැන් භාවිතා කරනුයේ අමුත්තන්ගේ ප්රවේශයයි. (
ඇතුලත් වන්න
)
ප්රධාන අන්තර්ගතයට යන්න
7 ශ්රේණිය පෙරදිග සංගීතය
මුල් පිටුව
පාඨමාලා
සිංහල
7 ශ්රේණිය
7 පෙරදිග සංගීතය
General
Announcements
සෙවීම
සංසද සොයන්න
Announcements
General news and announcements
(පුවත් කිසිවක් තවම පල කර නැත)
වෙත යන්න
වෙත යන්න
ක්රියාකාරකම්
තාලය සංකල්පය (7වන ක්රියාකාරකම)
කෝමළ ග ,නි සහිත ස්වර අභ්යාස
කෝමළ ස්වර ස්ථාපන ගීත
තාලය සංකල්පය (7වන ක්රියාකාරකම)
වයලීනයේ ස්වභාවය හා එහි ස්වර පිහිටීම
තෝරාගත් භාණ්ඩයක ගී අනුවාදනය සහ ඒවායේ ස්වභාවය.
10.1තෝරාගත් භාණ්ඩයේ ස්භාවය හා ස්වර පිහිටීම
ප්රස්ථාරකරණයේ විශේෂ අවස්ථා(සමග්රහ,අවග්රහ ,විෂමග්රහ).
කෝළම් ගී
15.3 දරු නැළවිල ගීත
උපදේශාත්මක ගීත
නූර්ති ගී
දැල් ගී
දැල් ගී
දැල්ගී - 35 වන ක්රියාකාරකම
Next activity
ක්රියාකාරකම් ►
මුල් පිටුව
දින දසුන
Course sections
General
ස්වර ප්රභේද හඳුනා ගැනීම (පළමු වාරය)
පෙරදිග ප්රස්තාරකරණය (පළමු වාරය)
තාලය හා ලය (පළමු වාරය)
දේශාභිමාන ගීත (පළමු වාරය)
නූර්ති ගී ගායනය (පළමු වාරය)
ගීතයේ ප්රබලතාවය සාකච්ඡාකිරීම හා රසවිඳීම ( දෙවන වාරය)
ස්වර ප්රභේද හඳුනා ගනිමින් අභ්යාස ගායනය/ වාදනය කිරීම ( දෙවන වාරය)
ස්වර පුවරු සංගීත භාණ්ඩ මගින් ක්රීඩාමය අත්දැකීම් ලබමින් වාදන කුසලතා වර්ධනය කර ගැනීම ( දෙවන වාරය)
ගී අනුවාදන ශ්රවණය කිරීම ( දෙවන වාරය)
සම්භාව්ය සංගීත භාණ්ඩ වාදනය ( දෙවන වාරය)
පෙරදිග ප්රස්තාරකරණය( දෙවන වාරය)
නූර්ති ගී ගායනය ( දෙවන වාරය)
ගැමි නාටක ගී ගයමින් අගය කිරීම ( දෙවන වාරය)
විද්යුත් මාධ්යයන් හී ප්රචලිත ළමා ගී ( දෙවන වාරය)
ගැමි ගී පිළීබඳ සංස්කෘතික තොරතුරු විමසා ගායනය කිරීම ( දෙවන වාරය)
ගීතයක සංගීත නිර්මාණයේ දී පද මාලාවේ වැදගත්කම වටහා ගැනීම ( දෙවන වාරය)
විද්යුත් මාධ්යයන් හී ප්රචලිත ළමා ගීත ගායනය/වාදනය ( තෙවන වාරය)
උපදේශාත්මක ගීතයේ ප්රබලතාවය සාකච්ඡාකිරීම හා රසවිඳීම ( තෙවන වාරය)
නූර්ති ගී ගායනය
ස්වර පුවරු සංගීත භාණ්ඩ මගින් ක්රීඩාමය අත්දැකීම් ලබමින් වාදන කුසලතා වර්ධනය කර ගැනීම( තෙවන වාරය)
සම්භාව්ය සංගීත භාණ්ඩ වාදනය( තෙවන වාරය)
ගැමි ගී පිළීබඳ සංස්කෘතික තොරතුරු විමසා ගායනය කිරීම
ගීතයක සංගීත නිර්මාණයේ දී පද මාලාවේ වැදගත්කම වටහා ගැනීම
ලබාගත් සංගීතමය අත්දැකීම් ප්රසාංගිකව ඉදිරිපත් කිරීම
විෂය වගකීම හා විමසීම්