Font size
A-
A
A+
Site color
R
A
A
A
Side panel
Courses
All courses
Course search
Links
Sabaragamuwa Province
Semis
English (en)
தமிழ் (ta_lk)
සිංහල (si)
நீங்கள் தற்சமயம் விருந்தினர் கணக்கைப் பயன்படுத்துகின்றீர்கள் (
புகுபதிகை
)
பிரதான உள்ளடக்கத்திற்கு செல்
7 ශ්රේණිය නර්තනය
முதற்பக்கம்
பாடநெறிகள்
සිංහල
7 ශ්රේණිය
7 නර්තනය
ශ්රී ලාංකීය නර්තන සම්ප්රදාය ප්රවර්ධනයට දායක වූ ශිල්පීන් අගය කිරීම(තෙවන වාරය)
නර්තන සම්ප්රදාය ප්රවර්ධනට දායක වූවෝ
නර්තන සම්ප්රදාය ප්රවර්ධනට දායක වූවෝ
இறுதியாக மாற்றியது: திங்கள், 5 ஜூலை 2021, 5:16 மாலை
Previous activity
◄ ශිල්පීන්
இங்கு செல்
இங்கு செல்
කුලු නැටුම
කුලු නැටුම
වෙස් මංගල්ය
තුරගා වන්නම
පෙරහැර
රාමසාන් උත්සවය
සරල සැරසිලි
පෙරහැර
නර්තනය
Announcements
පා සරඹ
කුලු නැටුම
ජන ගායනා වල සමාජීය සංස්කෘතික පසුබිම
ගැමි නැටුමි වල සුවිශේෂ ලක්ෂණ
කුලු නැටුමි කවි ගායනය
සාම්ප්රදායික වාද්ය උපකරන හා විකල්ප වාද්ය උපකරන
ශිල්පීය ප්රාගුණ්යය
විකල්ප වාද්ය උපකරණ
පෙරහැර
කතරගම දේවාල පෙරහැර
වන්නමි
දවුල
ශිල්පීය ප්රාගුණ්යය
විවිධ සංස්කෘතික උත්සව
ආගමික උත්සව
සැරසිලි අංග
භාව ප්රකාශන
ජන ගායන සංස්කෘතික පසුබිම හා ජන ගායනා
ජන ගායනා වල සමාජීය සංස්කෘතික පසුබිම
ජන ගායනා
ශ්රී ලාංකීය නර්තනසමිප්රදායන්
කොහොඹා කංකාරිය
ශිල්පීන්
කතරගම පෙරහැර
නර්තනඅංල වල ලක්ෂණ
කාවඩි
සංස්කෘතික
වෙනත් සංස්කෘතීන්ට අයත් නර්තනාංග වල සුවිශේෂ ලක්ෂණ
Next activity
කතරගම පෙරහැර ►
முதற்பக்கம்
நாட்காட்டி
Course sections
පළමු වාරය
පරිසරයේ ස්භාවිකත්වය අගයමින් විවිධ නිර්මාණ ඉදිරිපත් කිරීම ( පළමු වාරය)
ශාරීරික නම්යතාවය සඳහා අභ්යාස ඉදිරිපත් කිරීම( පළමු වාරය)
පාද චලන හුරු කර ගැනීම සඳහා මූලික සරඹ ඉදිරිපත් කිරීම( පළමු වාරය)
සරඹ අභ්යාසයේ නිවැරදි අංගහාර ප්රදර්ශනය කිරීම( පළමු වාරය)
සාම්ප්රදායික නර්තන ඇසුරින් අලංකාර පද නිර්මාණය කිරීම( පළමු වාරය)
නිවැරදි අංගහාර අනුගමනය කරමින් සාම්ප්රදායික නර්තන අංග ප්රදර්ශනය කිරීම( පළමු වාරය)
විධි ක්රම අනුගමනය කරමින් ප්රස්තාර කිරීම( පළමු වාරය)
නිර්දේශිත ගායනාවල සමාජයීය හා සංස්කෘතික පසුබිම විස්තර කිරීම( පළමු වාරය)
නියමිත තිත්රූප හා නාද මාලා අනුගමනය කරමින් ගායන ඉදිරිපත් කිරීම ( පළමු වාරය)
ගැමි නැටුම් හා සබැඳි සුවිශේෂි ලක්ෂණ හඳුනාගනිමින් නර්තන නිර්මාණය කිරීම (දෙවන වාරය)
විකල්ප වාද්ය උපකරණ නිර්මාණය කිරීම(දෙවන වාරය)
සම්ප්රදායික වාද්ය භාණ්ඩ හා විකල්ප වාද්ය උපකරණ භාවිතා කරමින් ශබ්ද හා නාද නිපදවීම(දෙවන වාරය)
තේමාවට අනුව සමූහවාදන ඉදිරිපත් කිරීම(දෙවන වාරය)
නිවැරදි අංගහාර අනුගමනය කරමින් සාම්ප්රදයීය නර්තන අංග ප්රදර්ශනය කිරීම(දෙවන වාරය)
සාම්ප්රදායික වාද්ය භාණ්ඩ පිළිබඳ තොරතුරු ඉදිරිපත් කිරීම(දෙවන වාරය)
ශ්රී ලාංකීක නර්තන සම්ප්රදායන් හා සබැඳි සාරධර්ම අනුගමනය කිරීම(දෙවන වාරය)
විවිධ ජනවර්ග හා සබැඳි සංස්කෘතික උත්සව පිළිබඳ අදහස් ඉදිරිපත් කිරීම(දෙවන වාරය)
සරල සැරසිලි අංගයක් නිර්මාණය කිරීම(දෙවන වාරය)
භාව ප්රකාශ වන පරිදි චරිත නිරූපණය (තෙවන වාරය)
ජන ගායනාවල සමාජයීය හා සංස්කෘතික පසුබිම විස්තර කිරීම(තෙවන වාරය)
ජන ගායනා(තෙවන වාරය)
ශ්රී ලංකීය නර්තන සම්ප්රදායන් හා සබැඳි තොරතුරු ඉදිරිපත් කිරීම(තෙවන වාරය)
ශ්රී ලාංකීය නර්තන සම්ප්රදාය ප්රවර්ධනයට දායක වූ ශිල්පීන් අගය කිරීම(තෙවන වාරය)
පෙරහැර හා සබැඳි පසුබිම අධ්යයනය කරමින් සුවිශේෂී ලක්ෂණ විචාරය කිරීම(තෙවන වාරය)
වෙනස් සංස්කෘතීන් වලට අයත් නර්තන අංගවල අනන්යතා ලක්ෂණ ඉදිරිපත් කිරීම(තෙවන වාරය)
වෙනත් සංස්කෘතීන් වලට අයත් නර්තන අංගයක් ප්රදර්ශනය කිරීම(තෙවන වාරය)
නිර්දේශිත ගීතයකට සවන් දී එහි සුවිශේෂ තා සාකච්ඡා කරමින් අදහස් ඉදිරිපත් කිරීම(තෙවන වාරය)
ගීතයට අනුව නර්තන නිර්මාණය(තෙවන වාරය)
විෂය වගකීම හා විමසීම්