Topic outline
1.1 පරිසරය ඇසුරින් රේඛා චිත්ර අදිමු - 1 වාරය
1.1.1 පාසල් පරිසරය රේඛාවෙන් අදිමු
- 1.1.2 විවිධ මානව ඉරියව් රේඛාවෙන් අදිමු
- 1.1.3 විවිධ සත්ත්ව ඉරියව් රේඛාවෙන් අදිමු
2.1 සරල ජ්යාමිතික වස්තු රේඛාවෙන් අදිමු- 1 වාරය
- 2.1.1 සිලින්ඩරාකාර ජෝගුවක දැමූ ක්රෝටන් අත්තක් රේඛාවෙන් අදිමු
4.1 ව්යවහාරික හා සන්නිවේදන අවශ්යතා සදහා අච්චු මුද්රණ ක්රම භාවිත කරයි. 1- වාරය
4.1.1 පාසලේ නාම පුවරුව අදිමු
5.1 ඇඹීමේ හා එකලස් කිරීමේ ශිල්ප ක්රම භාවිතයෙන් මූර්ති නිර්මානය කරයි.1- වාරය
5.1.1 සත්ත්ව රූපයක් හෝ මිනිස් රූපයක් අඹමු.
7.1 ලංකාවේ ස්තූපවල ඓතිහාසික පසුබිම හා මූලික ලක්ෂණ අධ්යයනය කරමු - 1 වාරය හා
1. ථූපාරාමය
- 2. රුවන්වැලි සෑය
- 3. අභයගිරිය
4. ජේතවන ද්රාගැබ
- 5. රන්කොත් වෙහෙර
6. කැළණි ස්තූපය
1.2 ස්වභාවික හා නිර්මිත පරිසරය ඇසුරින් චිත්ර අදිමු. - 2 වාරය
- 1.2.1 ආගමික පරිසරය ඇසුරින් බැතිබර අවස්ථාවක් ඇදීම
1.2.2 වනයේ සැරිසරන සතුන්
1.2.3 ඇළක,ගගක දිය නාන මිතුරන්
2.1 සරල ජ්යාමිතික හැඩගත් වස්තු හා ශාක කොටස් රේඛාවෙන් අදිමු. 2 - වාරය
2.1.2 ඝනකයක් හා බෝලයක් රේඛාවෙන් අදින්න
2.2 සරල ජ්යාමිතික හැඩ හා ශාක කොටස් ඇද වර්ණ කරමු. 2 - වාරය
2.2.1 ඇන්තූරියම් පැළෑටියක් දැමූ මැටි කළයක් හා ඝනකයක් ඇද වර්ණ කරමු
3.1 උද්භිද මූලාශ්ර ඇසුරින් සැරසිලි නිර්මානය කරමු. 2 - වාරය
3.1.2 මුලුතල මෝසතරයක් සදහා සැරසිල්ලක් නිර්මාණය කරන්න.
3.2 සංගත හා විසංගත වර්ණ භාවිතයෙන් නිර්මාණ අලංකාරණය කරමු. 2 - වාරය
3.2.1 ස්වභාවික හා වියුක්ත හැඩ ආශ්රෙයන් සැරසිලි රටාවක් නිර්මාණය කිරීම
5.2 නෙළීමේ ශිල්ප ක්රමය භාවිතා කර නිර්මාණකරණයේ යෙදෙමු. 2-වාරය
5.2.1 නිර්මිත හා ස්වභාවික හැඩතල ඇසුරින් අල්ප උන්නත කැටයමක් නිර්මාණය කිරීම
7.2 ශ්රී ලංකාවේ ප්රාග් ඓතිහාසික සිතුවමි අධ්යනය කරමු. 2-වාරය
7.2.1 ප්රාග් ඓතිහාසික සිතුවම් අධ්යයනය කරමු
1.2 ස්වභාවික හා නිර්මිත පරිසරය ඇසුරින් නිර්මාණ කරමු. 3-වාරය
1.2.4 ශ්රමදානයක යෙදෙන මිනිසුන් පිරිසක්
1.2.5 පොරබදන සතුන් දෙදෙනෙක්
2.2 සරල ජ්යාමිතික හැඩ හා ශාක කොටස් ඇද වර්ණ කරමු. 3-වාරය
2.2.2 බෝතලයක්, බෝලයක් හා ලොකු පොතක් ඇද වර්ණ කරමු
3.3 ශීත,උෂ්ණ වර්ණ හා වර්ණ ප්රෙභ්ද භාවිතයෙන් සැරසිලි නිර්මාණය කරමු. 3-වාරය
3.3.1 ආදර්ශ ලියුම් රදවනයක් නිර්මාණය කරමු
5.3 එකලස් කිරීමේ හා ගොඩනැගිමේ ශිල්ප ක්රම ඇසුරින් නිර්මාණ කරමු. 3-වාරය
5.3.1 සත්ත්ව හො මානව රුවක් නිර්මාණය කරමු