Topic outline
7.නිර්මාණාත්මක සන්නිවේදනය
7.1 නිර්මාණාත්මක සන්නිවේදනය වඩාත් ප්රතිඵලදායී සන්නිවේදන ක්රමෝපායක් බව පැහැදිලි කරයි.
7.2 නිර්මාණශීලීත්වයේ මූලිකාංග හඳුනාගෙන අවස්ථානුකූල ව භාවිත කරයි.
7.3 නිර්මාණශීලී භාෂා භාවිතය හා විවිධ ප්රකාශන මාධ්යවල නිර්මාණශීලීත්වය හඳුනාගෙන පැහැදිලි කරයි.
7.4 සංදේශයක් නිර්මාණශීලීව ගොඩනැගීමට ජනශ්රැතිය හා ජනකලා භාවිත කළ හැකි බව අවබෝධයෙන් යුතුව පැහැදිලි කරමින් විවිධ මාධ්ය සඳහා නිර්මාණාත්මක සන්දේශ සකස් කරයි.
8.මහජන සම්බන්ධතා හා සිද්ධි කළමනාකරණය
8.1 මහජන සම්බන්ධතාවෙහි ආරම්භය එහි වැදගත්කම හා අවශ්යතාව විග්රහ කරයි.
8.2 මහජන සම්බන්ධතා නිර්වචනය කරයි.
8.3 මහජන සම්බන්ධතා අවස්ථා පිළිබඳ අවබෝධයෙන් යුතුව විස්තර කරයි.
8.4 මහජන සම්බන්ධතා මෙවලම් හා විධික්රම හඳුනාගෙන භාවිත කරයි.
8.5 මහජන සම්බන්ධතා නිලධාරියා ඔහුගේ කාර්යභාරය පිළිබඳ අවබෝධයෙන් යුතුව විස්තර කරයි.
8.6 සිද්ධි කළමනාකරණය අර්ථකථනය කරයි.
8.7 සිද්ධි කළමනාකරණයේ අවස්ථා හඳුනාගෙන සිද්ධි කළමනාකරණය කිරීමේ ප්රායෝගික හුරුව ලබයි.
9.සංවර්ධනය සඳහා සන්නිවේදනය
9.1 සංවර්ධනය හා සංවර්ධනය පිළිබඳ මතවාද විග්රහ කරයි.
9.2 සංවර්ධනය සංකල්පයේ නූතන ස්වභාවයන් හඳුනාගෙන පැහැදිලි කරයි.
9.3 සංවර්ධනය සඳහා සන්නිවේදන අවශ්යතා විචාරශීලීව පැහැදිලි කරයි.
9.4 සංවර්ධනය සඳහා සන්නිවේදන අපේක්ෂා හඳුනාගෙන ප්රකාශ කරයි.
10.සන්නිවේදන ප්රතිපත්ති හා මාධ්ය නියාමනය
10.1 සන්නිවේදන ප්රතිපත්ති පිළිබඳ අවබෝධයෙන් යුතුව පැහැදිලි කරයි.
10.2 මාධ්ය නියාමනය අර්ථකථනය කරමින් එහි අවශ්යතාව,විශේෂතා,නියාමන ආයතන හා ඒවායේ කාර්යභාරය පිළිබඳ විග්රහ කරයි.
10.3 විවිධ මාධ්ය සඳහා ජනමාධ්ය ආචාරධර්ම හා මාර්ගෝපදේශ තිබෙන බව හඳුනාගෙන ඒවායේ අවශ්යතාව පිළිබඳ අදහස් දක්වයි.
11.සමකාලීන මාධ්ය ප්රවණතා
11.1 ශ්රී ලංකාවේ වර්තමාන මාධ්ය ව්යාප්තිය පිළිබඳ හඳුනාගෙන අදහස් දක්වයි.
11.2 සමකාලීන මාධ්ය ප්රවණතා පිළිබඳ විග්රහ කරයි.
11.3 ශ්රී ලංකාවට විශේෂිත ව මාධ්ය ප්රවණතා හඳුනාගෙන පැහැදිලි කරයි.
සන්නිවේදන සමීක්ෂණ
12.1 සන්නිවේදනය හා මාධ්ය සමීක්ෂණ පිළිබඳ අර්ථකථනය කරයි.
12.2 සන්නිවේදන සමීක්ෂණ ක්රියාවලිය අනුගමනය කරමින් සරල සමීක්ෂණයක් සිදු කරයි.